abc mindfulness (înscrieri)

Deschid lista de inscrieri pentru programul ABC Mindfulness* aprilie-mai-iunie. Closure date: 29 martie. Ulterior, inscrierea va continua in limita locurilor disponibile.

Iti (re)amintesc, ABC integreaza intr-o viziune holistă practici de meditatie cu interventii psihologice orientate catre autocontrol si well-being emotional. Deoarece cred ca mintea are rădăcini în corp, nu doar in cap, sedintele “abc” includ un set de exercitii fizice light cu scopul unui well-being fizic.

Te poti gandi la sedintele “abc” ca la un prilej sau suport pentru construirea unor resurse psihologice si spirituale si pentru accesul la o energie inalta (sau zest) propice initiativelor curajoase, proiectelor ambitioase si alegerilor mai bune.

Iti voi pune la dispozitie:

  • Practici de constientizare care te vor ajuta sa descoperi atitudini mentale inconstiente vizavi de tine, de altii sau de viata;
  • Instrumente psihologice (majoritatea validate stiintific) orientate catre well-being emoţional şi atitudini pozitive (ex. de eficienta, initiativa, angajament, relatii sociale).
  • Un set de exercitii fizice pentru well-being fizic;
  • Informatie din psihologie si biologie prin documente scrise intr-o maniera prietenoasa in baza unor articole de specialitate si manuale americane provenite de la universitati precum Stanford, Harvard sau UCLA.

Sedintele se vor desfasura o dată pe săptămână, dupa orele 19.00, si vor dura doua ore. Vom lucra desculti pe saltelute/izoprene combinand dialogul terapeutic cu miscarea/postura si meditatia. Locatia se afla langa parcul Cismigiu, iar pretul se apropie de 50 € /luna.

Daca crezi ca te intereseaza (sau stii pe cineva interesat), imi poti scrie incepand de azi (vezi pagina contact).  In urma acordului asupra termenilor de colaborare, iti voi rezerva un loc (sunt max. 10). Se poate intampla sa se dea precum painea calda, insa te asigur ca vei avea prioritate in septembrie 2015. Daca esti entuziasmat(a), iar costul e o problema, te asigur ca vom gasi o solutie.

 

*Practica mindfulness: practica constientizarii clipa de clipa chiar in mijlocul unori situatii dificile in asa fel incat sa constientizezi impulsurile (tipare reactive), sa te opresti, poate sa respiri adanc, si sa raspunzi inteligent sau intr-un fel in care sa nu creeze mai mult rau.